افزایش امنیت سایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چرا امنیت سایت مهم است؟

آمارهای زیر از سایت های وردپرسی است که نشان میدهد چرا امنیت سایت وردپرسی مهم است.

 

٪98حملات به سمت پلاگین ها است

٪81 از آسیب پذیری وردپرس به دلیل عبور ضعیف و یا به سرقت رفته است.

از آسیب پذیری ها به دلیل بستر میزبانی شما ایجاد می شوند٪41

٪39 از وب سایت ها توسط XSS تحت تاثیر حمله و دست خوش قرار می گیرند.

ضعف امنیتی در

Validation Input ها

و کانفیگ نادرست WAF

که باعث اجرای کدهای جاوا اسکریپت در سمت کالینت خواهد شد و

می تواند دسترسی Session

کاربران را در اختیارمهاجم قرار دهد.

٪44 از حمالت به دلیل نسخه های قدیمی وردپرس تجربه می شوند

٪59 از سایت های از آسیب پذیری به دلیل کدهای مخرب ، تروجان ، و بوت نت بوده است.

 

چه کارهایی را باید برای افزایش امنیت سایت انجام داد؟

 

گواهی SSL

 

یک گواهی SSL برای تضمین امنیت وب سایت وردپرس شما با تضمین حفاظت از بازدید کنندگان شما ضروری است ، به خصوص اگر آنها نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی و کارت اعتباری داشته باشند.

برای دریافت گواهینامه ، باید با سرور میزبانی خود تماس بگیرید ، بسیاری آن را به صورت رایگان ارائه می دهند. پس از فعال سازی ،

باید آن را با استفاده از افزونه Really Simple SSL  

در وردپرس اعمال کنید.

 

استفاده از وب سرور یا میزبانی امن

انتخاب یک شرکت میزبانی وب امن و معتبر برای امنیت وب سایت شما بسیار مهم است. مطمئن شوید میزبانی که انتخاب می کنید از تهدیدات آگاه است و به حفظ امنیت وب سایت شما اختصاص داده است. میزبان شما همچنین باید از داده های شما در سرور راه دور پشتیبان تهیه کرده و در صورت هک شدن سایت شما ، بازیابی آن را آسان کند

 

بروز نگهداشتن سایت

هسته ، قالب و افزونه ها بسیار مهم است که همه سیستم عامل ها یا اسکریپت هایی را که نصب کرده اید به روز نگه دارید. هکرها به طور جدی نقص های امنیتی را در نرم افزارهای رایج وب هدف قرار می دهند و برنامه ها باید به روز شوند تا حفره های امنیتی برطرف شوند. حفظ و به روز رسانی هر محصول نرم افزاری که استفاده می کنید بسیار مهم است.

 

گرفتن پشتیبان از سایت خود

در صورت بدترین اتفاق داشتن پشتیبان از سایت شما بسیار مهم است. پشتیبان گیری به شما امکان می دهد سایت خود را بالا ببرید و در صورت هک شدن یا به روزرسانی اشتباه وب سایت شما در اسرع وقت اجرا شود.

 

استفاده از رمزهای عبور قوی

استفاده از رمزهای عبور قوی بسیار مهم است. هکرها اغلب از نرم افزارهای پیچیده ای استفاده می کنند که از نیروی بی رحمانه برای شکستن رمزهای عبور استفاده می کند. برای محافظت در برابر نیروی ناگهانی ، گذرواژه ها باید پیچیده باشند و شامل حروف بزرگ ، حروف کوچک ، اعداد و نویسه های ویژه باشند. گذرواژه های شما باید حداقل 10 نویسه باشد. این سیاست گذرواژه باید در سراسر سازمان شما حفظ شود.

 

ورود با ایمیل

هنگام ایجاد یک سایت وردپرس ، می توانید ورود با نام کاربری یا ایمیل را انتخاب کنید. برای امنیت بیشتر وردپرس ، توصیه می کنیم ایمیل را انتخاب کنید.

زیرا به راحتی می توان نام های کاربری را پیش بینی کرد که باعث می شود افراد بتوانند آنها را راحت تر پیدا کنند ، به خصوص اگرنام کوچک آنها باشد اما ایمیل ها حتی اگر برای استفاده شرکتی باشند دشوارتر هستند ، زیرا فقط اعضای شرکت شما و افرادی که با آنها ارتباط برقرار می کنید آن را می دانند . بنابراین ، اگر ایمیل دیگری دارید که افراد کمی از آن اطلاع دارند ، استفاده از آن مناسب تر است

 

رمزگذاری صفحات ورود

این کار به جلوگیری از دسترسی هکرها به اطلاعات ورود به سیستم یا سایر داده های خصوصی شما کمک می کند.

 

اسکن کردن امنیتی سایت

داشتن یک اسکن امنیتی حرفه ای در وب سایت شما یک بررسی عمیق و توضیح آسیب پذیری های وب سایت شما را ارائه می دهد

 

نظارت بر گزارشات سایت

گزارش فعالیت فهرستی است که در آن یک گزارش زمانی از سلسله مراتب تغییرات و فعالیتها ثبت می شود. گزارش فعالیت وردپرس ثبت رویدادها و تغییرات کاربر است که در وب سایت شما اتفاق می افتد.

 

مجوزهای مناسب برای فایل ها و پوشه ها

علاوه بر کاربران وردپرس ، مهم است که پوشه ها و فایل ها دارای مجوزهای محدودی باشند تا امنیت وردپرس شما حفظ شود. تصور کنید اگر شخصی که به آنها دسترسی دارد ، حتی اگر به طور تصادفی ، یک فایل ضروری را حذف کرده و به عملکرد صفحه آسیب برساند ، چقدر مضر خواهد بود.

 

تغییرآدرس ورود به وب سایت

همه آدرس استاندارد صفحه ورود وردپرس را می دانند. پشتیبان سایت از آنجا قابل دسترسی است و به همین دلیل است که مردم سعی می کنند به زور راه خود را وارد کنند. کافی است نام دامنه خود را اضافه کرده /wp-login.php یا /wp-admin در انتها به آنجا بروید

 

افزونه های امنیتی وردپرس

اگر به مخزن رسمی وردپرس بروید و جستجوی سریع امنیت را انجام دهید ، بیش از 4298 افزونه با دسته بندی ها و مجموعه ویژگی های متمایز پیدا خواهید کرد. لیست بهترین افزونه های امنیتی وردپرس را برای ایمن نگه داشتن وب سایت خود بررسی کنید

 

بررسی سایت از نظر آنتی ویروس ها

https://www.virustotal.com/gui/home/url

https://sitecheck.sucuri.net

آدرس سایت خود را در این آدرس ها وارد کنید و نتیجه آنالیز و اسکن سایت خود را ببینید

 

مزایای ایمن سازی سایت

 

ارتقاء رتبه بندی گوگل  و سئو

موتورهای جستجو برای اعتماد ارزش قائل هستند ، که بر رتبه وب سایت در موتورهای جستجو تأثیر می گذارد.

 

محافظت از اطلاعات کاربر 

یک وب سایت امن اجازه می دهد تا اطلاعات کاربر رمزگذاری شود. تا دست مهاجم به آنها نرسد.

 

اجتناب از دادخواهی

 داشتن وب سایتی که اطلاعات مشتریان را محافظت می کند می تواند به شما در جلوگیری از دعواهای قانونی پس از نقض امنیت کمک کند. این مسئله به طور فزاینده ای برای مشاغلی که در اینترنت فعالیت می کنند بسیار مهم تر شده است.

 

افزایش ROI 

، اگر مشتریان به یک وب سایت اعتماد داشته باشند ، به فروشنده اعتقاد دارند. این ثابت می کند که فروشنده نگران ایمنی مشتری است که به نوبه خود به فروش کمک می کند. به عنوان مثال ، اگر مشتری معامله ای را مطمئن بداند ، موظف است معاملات بیشتری انجام دهد.

 

افزایش مشروعیت وب سایت 

وقتی مشتری سایت رسمی و معتبر شرکت را می شناسد و به آن اعتماد دارد ، و این سایت جعلی برای انجام فیشینگ نیست. علاوه بر این ، مشتریان دائمی یا بالقوه اعتماد به نفس بیشتری برای تعامل خواهند داشت.

نتیجه گیری

خوب دوستان با همه این موارد گامی در جهت درست برمیدارید و میدانید که اصلا به چه دلیل امنیت سایت وردپرسی مهم است و برای داشتن یک سایت وردپرس خوب و امن چه کارهایی را باید انجام دهید هرچه بیشتر به امنیت سایت خود اهمیت دهید نفوذ هکرها سخت تر می شود پس برای انجام این چک لیست روی سایت خود هرچه زودتر اقدام کنید و یک سایت وردپرس امن داشته باشید.




:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : Girls of Neptune
ت : دو شنبه 3 آبان 1400
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی